المناصير بلدي
الزائر الكريم مرحبا بك في منتدى المناصير بلدي
ان لم تكن مسجلا فيرجى الضغط على زر التسجيل وملء بياناتك لقبول عضويتك

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

المناصير بلدي
الزائر الكريم مرحبا بك في منتدى المناصير بلدي
ان لم تكن مسجلا فيرجى الضغط على زر التسجيل وملء بياناتك لقبول عضويتك
المناصير بلدي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

هاك يا خالد الجزء الثالث

اذهب الى الأسفل

هاك يا خالد الجزء الثالث Empty هاك يا خالد الجزء الثالث

مُساهمة من طرف نورالهادى الخميس 15 يوليو 2010, 2:43 am



عدل سابقا من قبل نورالهادى في الخميس 15 يوليو 2010, 3:29 am عدل 5 مرات
نورالهادى
نورالهادى
V.i.P
V.i.P

احترام قوانين المنتدى : 100

عدد المساهمات : 4904
نقاط : 39988
تاريخ التسجيل : 11/05/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

هاك يا خالد الجزء الثالث Empty رد: هاك يا خالد الجزء الثالث

مُساهمة من طرف نورالهادى الخميس 15 يوليو 2010, 2:49 am

Hij zei ook de broer Salman samengevat door een klein , zonder de details en beloofde me dat ik zal Korea reis tot in detail uitleggen . Belangrijk om ook met succes getest, de ontvangen kleed je Balsoakin Op dezelfde dag werd ik werken een rooskleurige 's nachts , te aanvaarden Ik heb twee problemen , huisvesting en visum verlenging, die zal eindigen na drie weken , ook succesvol het probleem van de huisvesting op te lossen met de hulp van de broer van gouverneur woonde met Mansour , Mohammed Alsnusony en met een Egyptische Tariq heet, in een appartement in de tweede verdieping , na alles wat ze zijn goede mensen , maar ik ben net zo veel als ik bij hen inwonen en ik Zeul in vele onvolkomenheden Zool lui zo veel als ik bij hem wonen en exotische dat bleef en de verwarming , bijvoorbeeld , Zool thee drinken , na de volledige thee Itefy Alsjarp in glas thee, of afkomstig zijn uit het werk -en uitschakelen Kleding baan in bed, hang het in staat kapstok, of de laatste Zeul van samen eten en eten de rest van de Alterebezp . Derhalve van oordeel dat de huisvesting van tijdelijke aard is , heb ik een probleem verwant aan een visum te verlengen hebben genomen van Desoky toestemming drie dagen vakantie plus een week. en reisde naar het eiland van Libanon , die tot u sprak eerder over godheid in de buurt van Thailand en is er geen consulaat van Thailand. Ik herinnerde me de baas naar de stad van Haggai van een reisbureau en vroeg hen om te werken met Lee een visum naar Thailand , en Uadony om morgen reizen om tien uur in de avond naar de stad Haggaï Thaise , die is gelegen in het zuiden van Thailand betekent dicht bij Maleisië, bijna zeven uur . Ik reisde in de opgegeven dezelfde tijd , en bleef daar op . Ik beloofde de tweede dag met mij en verblijf in Maleisië een maand, en kocht T- shirts en Bnatalin van Thailand is erg goedkoop ik verkoop het bedrijf in om de reis te dekken , maar werd in de winst- Halto Desoky shirt gegeven geschenk , en broer Maher sjaal pants geweigerd om de waarde te nemen. En ging terug naar de dagelijkse routines een doordeweekse avond en een week te vroeg , maar het verschil tussen de bestuurders en de werknemers erg groot is, gegeven aan Soakin hoge salarissen omdat ze 's nachts werken , en geef ze maaltijden tijdens de werkuren gratis. En ik vond mezelf moeten al drivers begiftigd het beroep , en nam ze een aantal Hawwavz , werd gekozen door het ministerie , dat het bezit van een vaste baan met dit bedrijf nam , maar op voorwaarde dat de oorspronkelijke vergunning , heeft dit mij in het werk , hetzij in de behuizing is overgedragen naar de nieuwe accommodatie met de Broederschap , zei de olifant, een beperkt Afawy woonde met zijn gezin in Libië Zeventien jaar en zijn vader , Dr Mahjoub is een van de olifant logo is ontworpen SPLM en Saeed Akram Hatem Al . En de tweede broer van wijlen Ahmed Issa kinderen Aboujbihp sets negentien jaar doorgebracht tussen Irak , Syrië , Jordanië en Turkije , en ja, een broer was verantwoordelijk voor het beheer van het appartement en alle Mouncerfat God Erhmo werd benaderd door zijn ziekte , toen dagelijks van binnen het ziekenhuis. Ik ben opgelucht dat de huisvesting en het appartement is bekend geworden als een platte Jacks or Dom en appartementen zonen van India en was bekend naar het appartement van mensen en vond de kus alle Soedanese broeders en zelfs Cobs werden afgezet bij ons , met inbegrip van Badr Eddin Mohamed Taha , en dit verhaal is lang Jieyi alleen Canada Sogeha kolven in corruptie in Maleisië. Hij bleef met ons zwaard -sprekende man ALSAG Mona In Syrië , en in dit geval was dichtbij mijn verblijf dat de afzet moet zijn om reizen van Maleisië en komen weer terug voor de verlenging van de verblijfsvergunning en , zoals gebruikelijk, besloten om te reizen naar Thailand en door mijn twee dagen, werd bijgewoond door mijn broer graag kliekerig werk en besloten om de kleren te werk te wassen, en daarbij mijn kleren met hem op de kapstok om te wassen , maar Helaas is de eerste keer in mijn leven, heb ik de paspoorten broek Fabtly vergeet paspoort-en vroeg inkt, Saeed zei Nquih Bmkup maar vergat om een stuk tussen Almkop en de bladzijden van het paspoort gezet door het verbranden van een pagina waar de foto's omdat ze werden bedekt met plastic, over het geheel vervorming van het paspoort en was op elk geanalyseerd, maar ik reis met dit Ik reisde naar Libanon om een visum te nemen naar Thailand met mij waren Ahmed Hassan, Zool zeer oude in Maleisië uitgesteld paspoorten op het consulaat en wacht voor mij Ahmed Hassan en reisde de tweede dag kregen we Haggai vier in de ochtend , zagen we haar koffie begonnen te openen zat op stoelen koffie in het buitenland te hebben geopend ons verzoek thee met Kieck geel, bekend door de Indianen , bracht ons thee en zat op haar knieën en huilen voordat de Heer werd een fetish in Aamlah Nhna koffie voordat we laten de Heer, kwam als een reactie en vroeg hem lachte hij Ahmed Begrijp de taal waarin ik zei tegen Ahmad Henw zei Li zei Zahir Heer passie vandaag want het Tsubht Batnen zwarten. Hij besloot om op dezelfde dag intrekken omdat zijn broer op hem te wachten in Libanon om ook te vernieuwen. Bleef ik ben dag in Haggaï en reisde de tweede dag naar Libanon zat naast mij aan Bass China- Maleisië en de etnische samenstelling van Maleisië als volgt mL of Mloyun en Holaiy eigenaren van het land en zonde en Holaiy in hun handen economie van het land of werknemers vernietiging in de jeugd van het land drug -inheemse , Indische , restauranthouders en Holaiy Soakiin menens marginale En als je de bas zet was de rest van het boek met me toen ik fractie van de heuvel , een boek commandant Abu Muslim Beton en God nijvere interessant boek , maar voordat ik begin de vrede zoals het Chinees Arabisch en ik vroeg uit elk land , vertelde ik hem Sudan zei zowel de Chinezen als de Soedanezen, werden Gordon gedood en ik voor het eerst wist Gordon was vóór de Sudan in China, Ik hoorde van hem dat hij Arabisch geleerd in Egypte en studeerde aan de Al- Azhar studeert nu Arabische taal en in een van de instellingen in Maleisië , nadat het een aanvulling op de schriftelijke dicht bij de grens verzoek van me en begon te lezen, en toen we Libanon Azmny bereikt over koffie en vroeg me om het boek te kopen, zei ik tegen hem het is gratis , vertelde ik hem dat ik zal reizen morgen , en leidde hem de naam van het hotel Sonzl voor want ik heb afspraken met het voordeel van onze Alkabltoa eerst in Libanon en zei wilt openen een restaurant Arabieren in het einde , open kraam Shatti werken fast food en Girl Next Door en ik was gevraagd door de hoeveelheid melasse en de blinds te verkopen , voor werknemers in de onderneming niet in het hotel verblijven lang Chinese Gani zien, en gaf me een brief aan een werkzaam bij het Instituut voor Talen in de hoofdstad , zei Li Siemiloa u hebt ingesteld na de betaling van vergoedingen voor het Instituut en accommodatie. De tweede dag van mijn behoeften en verlamd na het bereiken van het kapitaal en de situatie aan het Instituut Petksy en betaald vijfhonderdveertig alle vergoedingen en de ontvangst Rnguet na drie dagen , na ontvangst verplicht is blij met me en Ahmed , ook Balacamat hen is overeengekomen, is het belangrijk dat we blijven omwonenden of werknemers. Nadat we liepen de hoofdstad Ncov Zool Mashy Sudan ging naar het hotel functionaris op het tijdstip Dr Sheikh getoond voor ons is gereserveerd voor medische studenten Jaiin van Londen om te dienen als het onderzoek in tropische ziekten , hebben we nedergezonden in de tweede van het hotel in hetzelfde gebied , genaamd Shawkat en is met ons Sharif, de Egyptische en Noureddine El Maghraby . In het hotel Jana politie op 2 's nachts onder hun controle en nemen Joisatna Na een beetje terug voor alle mensen die hun paspoort , maar ik ben gelukkig en Noureddine El Maghraby zei een iegelijk van u nodig is om driehonderd dollar betalen en ik besloten : "We zijn bewoners en Bandf een cent , de militaire zei , liep met ons Centrum Sa'eed zei wandelen , Liep het centrum, de officier zei Nhbiskm zo zeker Acamatkm te maken, gaf hij het Convenant Andkm en stopte je kleren gevangenis even Balmayohat Sa'eed zei dat we zijn moslim, de politieambtenaar hier gezegd dat in de islam , is het belangrijk Dechllona cel Balphenilp interne en terugval , en Nhna we Mvtkirn mogelijk om een lange dag of twee waren termijn van drieëntwintig dagen en de ergste dagen van mijn leven , de gevangenis werd een kamer van tegels elke kamer door acht leden van de kamer van een kleine vier in vier Tgrayba Al deze kamers te openen in de grote doos , en was verantwoordelijk in de gevangenis en een voor Liberianen is, is het oudste in de gevangenis en zijn de distributie van voedsel en dekens in de nacht en de verkoop van drugs binnen de gevangenis. En mijn broer graag elke dag problemen in de gevangenis , en neem baden en wassen Calamiteiten collectie emmers Albilan voor de cellen en praten over de gevangenis kan een lange lus Oprah. In het eind, na drieëntwintig dagen en Donna vervolgen na elke Madf driehonderd dollar, en gingen we terug van de vervolging in een voertuig van de politie om het convenant te ontvangen was een kar en de officier van justitie Mashy Rana Jieyi aan de rechterkant van het geld te halen is , en ik, ondanks de frustratie van deze scène geïnspireerd mij voor als een land outfit de mogelijk te opereren Aldayroa , kregen wij vlak en was gegooid Afntna vogels. Het werk van wijlen Ahmed waardigheid en noemde haar al het Soedanese volk , en de auteur Eliza Koffie Thee distribueren gratis. We blijven ons werk in het bedrijf zeer normaal. Na een periode reisde Singapore om een heerlijke vakantie door te brengen en we waren een zeer grote groep mensen . "Vandaar , coördinatie is gesmokkeld in Australië via het Bureau van de Pakistaanse een . En ik zal je vertellen over smokkel reis naar Australië en de gevangenis in Bali en terug te keren naar Maleisië en werken in een bedrijf engineer Mdgkin en reizen naar Thailand en de rest van het verhaal . En verontschuldigde zich over iedere broers die mij gecontacteerd uit Kassala en fatsoenlijk spoedig mogelijk aan de rest van het verhaal te schrijven.
نورالهادى
نورالهادى
V.i.P
V.i.P

احترام قوانين المنتدى : 100

عدد المساهمات : 4904
نقاط : 39988
تاريخ التسجيل : 11/05/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

هاك يا خالد الجزء الثالث Empty رد: هاك يا خالد الجزء الثالث

مُساهمة من طرف نورالهادى الخميس 15 يوليو 2010, 5:30 am

نورالهادى
نورالهادى
V.i.P
V.i.P

احترام قوانين المنتدى : 100

عدد المساهمات : 4904
نقاط : 39988
تاريخ التسجيل : 11/05/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى